13 Aralık 2011 Salı

Duygularıma Evet Zihnime Asla =)

Garip varlıklarız vesselam...Günümüzde meziyet olarak adlandırılırken insan olma yetisi,düşüncelerini ve eylemlerini onaylamadığım biri için hüngür hüngür ağlarken buldum kendimi...Tamam kabul ediyorum fazla insanım=) ama hiç paylaşımının olmadığı,aksine düşüncelerinin hiç bir payda da buluşmadığı biri için bu kadar yanmak,güzelleştiriyor ruhumu.

Öğleye doğru uyandığımda televizyonun karşısında,ağlarken buldum kendimi.Kime? Ne için? ağladığımın bir önemi yoktu, orada yaşı kaç olursa olsun mesleği,konumu ne teşkil ederse etsin dudağını bükmüş,göz yaşlarına emretmiş lakin anneciğinin adını duyduğu vakit, onun küçücük savunmasız ve korunmasız oğlu olan o koca adama ağlıyordum. O koca adamı hiç hazetmem, ama o küçücük çocuğu basıverdim bağrıma.Titrerken dudakları,akarken gözünden için için yaşları,bende akıttım içimden onun için göz yaşlarımı.Sevincide,hüznüde paylaşmayı severiz,bakındım etrafıma, kimse yok.Bağırdım odalara;'''Gelinnnnnn çabukkkkkkk'. Televizyondaki kişi farklı ya da yabancı değildi onlar için, lakin bir de benim gördüğüm gibi görsünler,baktığım gibi baksınlar istedim.Kaldırdık tüm yargıları,yorumları....Adı,sanı neydi? Hatırlamıyordum artık,sadece beş saniye, neler değiştirdi zihnimde.Hemen telefona sarıldım,o arama sesi ne kadar uzun ve çekilmez geldi, ilk defa anladım.Annem telefonda,annemin sesi kulaklarımda ve en önemlisi benim annem hayatta.Bir ölüm bu kadar mı etkileyebilirdi bir insanı? ya da şöyle sorayım, tanımadığınız birinin ölümü,sevmediğiniz bir insanın bu ölüme duyduğu acı bu kadar mı dokuna bilirdi, insanlığınıza?Onun acısıyla lal olurken dil'im,annemin sesi yetmedi,ehlileştirmeye beni.Ati'de ne olur mechul fakat, an'da annem kabul ettiğim,en sevdiğim kişinin annesini de aradım.İşte şimdi sakinleşmiştim.Sesiyle,sevgisiyle yanımda olan insanları gördükçe,şükrümün mertebesi hayal bile edilemezdi.

Sanırım acısına ortak olduğum, insanı hepiniz anladınız. Annesini 2 gün önce kaybeden, Recep Tayyip Erdoğan...Fikrim,duygularım değişti lakin, insanlığıma dokunabildiğin gibi hala oy'larıma asla dokunamzsın=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder